Druki faktur

Serwis wfirma.pl umożliwia sprawne wystawianie faktur. Użytkownik ma możliwość wyboru kilku różnych wzorów faktur.

Gotowe druki faktur dostępne w systemie sklasyfikowano wg ich cech jako szablony:

  1. Prosty
  2. Elegancki
  3. Gradient i Gradient II
  4. Old School
  5. Elegancki - mikro faktura
  6. Elegancki z drukiem przelewu
  7. Elegancki z opisem produktów
  8. Elegancki - faktura uproszczona.

W każdym oferowanym przez nas pakiecie użytkownik ma możliwość wyboru szablonu faktur oraz umieszczenia na nim swojego logo. Co ważne, korzystający może dodać również swój własny wzór.

Jak wybrać szablon w systemie wfirma.pl?

W celu wybrania odpowiedniego szablonu lub też stworzenia własnego należy przejść do zakładki USTAWIENIA » FIRMA » FAKTURY » SZABLONY.

W pierwszym kroku użytkownik powinien:

  1. Określić imię i nazwisko wystawcy faktury;
  2. Wskazać, czy chce wymusić pokazywanie typu faktury przez system - od stycznia 2013 roku przy nazwie Faktura nie ma obowiązku zamieszczania słowa VAT. W związku z tym, że stosowanie określenia “Faktura VAT” nie jest błędne, system wfirma.pl umożliwia użytkownikom na korzystanie z powyższej nazwy;
  3. Zadecydować, czy na fakturach mają znajdować się opisy "Oryginał" / "Kopia" - przedsiębiorcy nie mają obowiązku stosowania powyższych określeń na fakturach, jednak system przewiduje możliwość dobrowolnego korzystania z takich oznaczeń.

Kolejny etap to wybór odpowiedniego szablonu faktur.

Współtworzymy Poradnik Przedsiębiorcy

Setki wartościowych artykułów, porady rynkowych ekspertów - wszystko w jednym miejscu

Krajowe informacje podsumowujące od 1 lipca 2015
Od lipca 2015 r. do obrotu gospodarczego zostały wprowadzone krajowe informacje podsumowujące. Będą je składali podatnicy dokonujący sprzedaży objętej mechanizmem odwrotnego obciążenia w obrocie krajowym. Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
Czytaj dalej
Zgoda na publikację wizerunku pracownika - wzór z omówieniem
Jeżeli przedsiębiorca chce wykorzystać wizerunek swojego pracownika, powinien na początek prawnie się zabezpieczyć. Jednym z elementów zabezpieczenia jest uzyskanie zgody na publikację wizerunku pracownika. Dowiedz się więcej, czytając nasz artykuł!
Czytaj dalej
Jak radzić sobie z problemem umów handlowych w obrocie międzynarodowych?
W dniu 15 lipca 2015 roku w Centrum Konferencyjnym Golden Floor w budynku Millenium Plaza w Warszawie odbędą się warsztaty na temat problematyki umów handlowych w obrocie międzynarodowym. Zapraszamy do udziału.
Czytaj dalej