Logowanie do systemu

Aby wejść do systemu i uzyskać dostęp do swoich danych użytkownik musi użyć adres e-mail oraz hasło podane podczas rejestracji. Dokonujemy tego na Stronie głównej w oknie logowania:

Okno logowania na stronie głównej

Po zalogowaniu pojawia się strona, na której w nagłówku widoczne są zakładki.

Zakładki widoczne po zalogowaniu do systemu - pakiet Księgowość Premium

W zależności od czynności jakie chcemy wykonać klikamy na daną zakładkę, składającą się z podzakładek kierujących do wykonania określonego zadania.

Co zrobić gdy nie pamiętam hasła?

Jeśli nie pamiętasz hasła do konta skorzystaj z tego formularza. Po podaniu adresu e-mail użytego podczas rejestracji i odebraniu specjalnej wiadomości wysłanej na konto e-mail będzie można ustawić nowe hasło.

Nie ma możliwości odzyskania zapomnianego hasła, można tylko ustawić nowe, ponieważ hasła są przechowywane w postaci zaszyfrowanej.