CRM - dostęp

System umożliwia regulowanie dostępu do obiektów takich jak terminy, kontrahenci, historia kontaktu poprzez przypisanie do użytkownika oraz ustawienie pola dostęp na jedną z wartości:

  • publiczny - każdy z użytkowników dodanych w ramach jednej firmy ma dostęp do obiektu (widzi go na wszelkiego rodzaju listach)
  • prywatny - tylko autor obiektu ma dostęp do danych obiektu
  • Powyższe ograniczenia nie obowiązują konta administratora (głównego konta), z którego ma się dostęp do wszystkich danych, a także możliwa jest zmiana właściciela obiektu.

Współtworzymy Poradnik Przedsiębiorcy

Setki wartościowych artykułów, porady rynkowych ekspertów - wszystko w jednym miejscu

Jak wykonać przelew do ZUS po utworzeniu jednego konta
Od nowego roku zaczną obowiązywać zmiany w sposobie opłacania składek ZUS. Zmiany dotyczą wprowadzenia indywidualnego numeru rachunku składkowego (NRS). Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak od nowego roku prawidłowo wykonywać przelew do ZUS!
Czytaj dalej
Terminy wdrożenia JPK
Prowadząc jednoosobową działalność, jestem zobligowana do generowania JPK. Jakie terminy wdrożenia JPK mnie obowiązują?
Czytaj dalej
Jedno konto w ZUS - jakie zmiany nadchodzą?
Wraz z nowym rokiem, przedsiębiorców czekają duże zmiany w sposobie opłaca składek ZUS. Od stycznia zamiast trzech przelewów będzie dokonywany jeden - na jedno konto w ZUS. Jak będą rozliczane składki? Na jaki nr konta dokonywać wpłat? Sprawdź!
Czytaj dalej