Połączenie systemu wFirma.pl z Allegro to pełna automatyzacja procesów sprzedaży oraz obsługa klienta z jednego miejsca. Jesteś w stanie wybić się spośród tysięcy sprzedających, oferując po prostu towar w niższych cenach dla wszystkich klientów. Liczy się tylko cena.
Żeby sprzedawać online nie musisz na początku utrzymywać kosztownego sklepu internetowego ani pozycjonować produktów. System sklepu IdoSell oddaje do Twojej dyspozycji w pełni działający sklep za parę złotych. W modelu, płacisz wtedy gdy osiągasz przychody.
Całą sprzedażą zarządzasz z jednego miejsca, Amazon, Ebay czy też krajowe marketplaces jak Allegro, Arena, Empik to tylko niektóre z wielu rynków dostępnych od zaraz dla Twoich produktów.
Integrator jest powiązany z mechanizmami wystawiania faktur oraz ujmowania sprzedaży przy pomocy drukarek fiskalnych online. W przypadku Amazon serwis pozwala wystawiać faktury z zastosowaniem wszystkich wymaganych europejskich stawek VAT.
W przypadku utraty płynności finansowej sprzedawca może posiłkować się systemem faktoringu, uzyskania krótkookresowych pożyczek finansujących między innymi zobowiązania podatkowe czy ubezpieczeniowe.
Zyskaj pełną kontrolę nad dokonywanymi i otrzymywanymi płatnościami. Dzięki modułowi kasa/bank możesz między innymi rozliczać transakcje czy eksportować dane do banku.
Integracja z Allegro
Integracja z IdoSell
Kasa/Bank
wFirma.pl API
Integracja z Allegro
59,00 zł
Integracja z Allegro
99,00 zł
Integracja z Allegro
199,00 zł
Podane kwoty są cenami netto. Dodatek jest ważny przez 30 dni.
W ramach automatyzacji sprzedaży na Allegro, w wFirma.pl można ustawić by kilka razy na godzinę pobierane były zamówienia do systemu oraz wystawiane do nich wybrane dokumenty sprzedaży, tj. faktura, paragon fiskalny lub dowód sprzedaży. Jeśli sprzedawca skorzysta również z automatycznej wysyłki dokumentu sprzedaży na adres e‑mail, będą one wysyłane do klientów od razu po wystawieniu.
Tak. Co więcej, po zintegrowaniu swojego sklepu na IdoSell z systemem wFirma.pl i dokonaniu wstępnej konfiguracji, wFirma automatycznie pobierze produkty ze sklepu do odpowiedniej zakładki w systemie, gdzie będzie można je powiązać z magazynem.
Nadawanie paczek można zlecać z poziomu listy zamówień, pobranych do systemu wFirma. Wystarczy, że uprzednio skonfigurowano integrację z przewoźnikami po stronie sklepu IdoSell. Serwis wFirma wykorzysta ustawienie konfiguracji z IdoSell. Po pobraniu zamówień do wFirma.pl, wystarczy skorzystać z opcji nadania przesyłki, pobrać etykietę, a potem przekazać paczkę przewoźnikowi.
Wdrożone mechanizmy pozwalają na zarządzanie aukcjami na kilka sposobów. Po powiązaniu aukcji z produktem magazynowym, sprzedawca może zdecydować o synchronizacji stanu ilościowego na aukcji ze stanem w magazynie, dzięki czemu kupujący będą mogli dokonać na aukcji zakupu jedynie na taką ilość jaka rzeczywiście widnieje w magazynach. Dodatkowo można skorzystać z mechanizmów automatycznego zamykania i wznawiania aukcji uzależnionych od ilości stanów magazynowych. Dzięki temu niezależnie od wystawionej ilości produktu na aukcji, zostanie ona zamknięta gdy stan magazynowy produktu powiązanego z nią spadnie do zera i wznowiona, gdy ilość produktu na magazynie zwiększy się powyżej zera.
Tak, ponieważ mechanizmy udostępnione w ramach dodatku bazują w znacznym stopniu na stanach magazynowych oraz informacjach przypisanych do produktów znajdujących się na magazynie. Mechanizmy te obejmują automatyczną synchronizację stanu ilości produktów w sklepie IdoSell i Allegro, synchronizację cen, czy też automatyczne wznawianie i automatyczne zamykanie aukcji na Allegro.
Jeżeli każdego dnia sprzedaż obejmuje wiele zamówień to można skorzystać z automatycznego dokumentowania sprzedaży ale również z funkcji przyspieszających wystawianie dokumentów. Dla takich sytuacji został udostępniony mechanizm masowego wystawiania dokumentów sprzedaży. Wystarczy zaznaczyć zamówienia na liście i skorzystać z funkcji wystawiania faktury, paragonu fiskalnego lub dowodu sprzedaży, a dokumenty te zostaną wystawione w kilka sekund.