System rejestruje płatne zadania oraz czynności związane z obsługą klienta. Po zakończeniu miesiąca generowana jest specyfikacja dodatkowych usług, na podstawie której wystawiana jest faktura.
Wydarzenia płatne to uzupełniające zadania realizowane na rzecz klienta, takie jak: dodatkowe usługi przygotowania korekty deklaracji, obsługa poczty czy doradztwo.
Zadania płatne można dodać w systemie w module CRM, w którym należy:
datę wydarzenia
czas wykonania
cenę netto
stawkę VAT
kontrahenta
typ wydarzenia
opis wydarzenia
Na podstawie specyfikacji można wystawić dokumenty rozliczające dla klienta takie jak:
faktura VAT
faktura proforma
faktura zaliczkowa
faktura końcowa
paragon fiskalny
paragon niefiskalny
Faktura wygenerowana na podstawie specyfikacji posiada zbiorcze wpisy pogrupowane według stawek VAT, które są przypisane poszczególnym wydarzeniom płatnym.
Istnieje możliwość anulowania lub usunięcia wydarzenia płatnego po jego wystawieniu. Wydarzenie, które nie zostanie zafakturowane można usunąć. Opcja anulowania służy zachowaniu historii wykonanych usług dodatkowych dla klienta, które ostatecznie nie zostały zafakturowane.
Pozostawienie pełnej historii usług dodatkowo zleconych pozwala w dłuższym okresie czasu na określenie pracochłonności obsługi klienta biura rachunkowego.
Wystawione w systemie specyfikacje mogą zostać wysłane do akceptacji przez klienta. System wysyła drogą mailową dokumenty do klienta, z możliwością ich akceptacji oraz gromadzi informacje elektroniczne o odczytaniu wiadomości.
W przypadku wcześniej zatwierdzonych przez klienta wydarzeń płatnych można wystawić fakturę do specyfikacji, bez konieczności wysyłania dokumentu do akceptacji.
Bez ograniczeń, bez ukrytych kosztów, bez konieczności dokupowania
18 zł
netto za miesiąc
za 1 Klienta
Wszystkie dane firmowe masz w jednym miejscu, dostępne 24/7. Rozbudowane narzędzia w systemie ułatwią prowadzenie firmy.
Twoja firma tam, gdzie Ty. Możesz pracować na dowolnym urządzeniu posiadającym internet i w każdym miejscu.
Zapewniamy bezpieczeństwo informacji. System jest dostosowany do aktualnych przepisów prawa oraz spełnia wymogi RODO.
Rozwijamy serwis poprzez regularne i bezpłatne aktualizacje. Dodajemy nowe funkcje przydatne przy prowadzeniu biznesu.
Korzystaj z panelu pomocy i forum użytkowników. Masz dostęp do wsparcia ekspertów księgowych, podatkowych i prawnych.
Platforma pozwala na stałe finansowanie sprzedaży na podstawie wystawionych faktur oraz wspieranie płatności własnych klientów.
Program umożliwia mi przede wszystkim szybki dostęp do finansów firmy z każdego miejsca, w którym się znajduję. Dzięki temu mogę na bieżąco mieć wgląd w księgowość, a opieka ze strony ekspertów zapewnia dodatkowe poczucie bezpieczeństwa i spokoju.
Do tej pory księgowość była dla mnie wyzwaniem, jednak z systemem wFirma.pl jest to dużo prostsze niż wcześniej. Panel jest prosty w obsłudze, a w przypadku pytań mogę od razu skonsultować się z ekspertem.
Główną zaletą systemu jest łatwy i przejrzysty panel klienta. Posługiwanie się nim nie sprawi zatem absolutnie żadnych problemów nawet największemu laikowi komputerowemu. Intuicyjne przejścia i estetyczny wygląd tylko ułatwiają użytkowanie.
Dzięki przydatnej funkcji w systemie mogę bez problemu wystawiać faktury w językach obcych i wysyłać je bezpośrednio do klienta. To znacznie ułatwia moją współpracę z zagranicznymi kontrahentami.
Program pozwala na szybkie i automatyczne wyliczanie i księgowanie różnic kursowych. Dodatkowo umożliwia wygenerowanie dowodu wewnętrznego. Dzięki wFirma.pl księgowanie transakcji zagranicznych nie stanowi już dla mnie żadnego problemu.
Importuję towary spoza UE i dzięki wFirma.pl rozliczenie faktur jest znacznie prostsze. Faktury wystawione w obcej walucie - to już nie problem, bo w ramach rozliczania system dokonuje automatycznego wyliczenia różnic kursowych.
Na łamach Poradnika Przedsiębiorcy piszemy dla 4 milionów użytkowników miesięcznie
Zajrzyj do Poradnika