KSeF dla biur rachunkowych
Możliwości aplikacji

KSeF dla biur rachunkowych

KSeF, czyli faktury ustrukturyzowane w biurze

Krajowy System e-Faktur, a tym samym faktury ustrukturyzowane, spowodują minimalizację ilości dokumentów w formie papierowej. Ponadto KSeF wyeliminuje sytuacje, w których klient spóźnia się z dostarczeniem faktur lub przekazuje do biura niekompletne dokumenty. Wszystko to świadczy o tym, że KSeF to sprzymierzeniec księgowego, który usprawni codzienną pracę biura rachunkowego.

Automatyzacja przepływu dokumentów

Integracja z KSeF klienta biura rachunkowego usprawni obieg dokumentów pomiędzy przedsiębiorcą a księgowym. Klienci nie będą zmuszeni do wizyt w biurze, aby dostarczyć dokumenty w formie papierowej. KSeF wyeliminuje również proces skanowania faktur papierowych wysyłanych mailem. Dzięki temu zarówno biuro rachunkowe jak i klienci biura oszczędzają swój czas i pieniądze.

Sprawne wystawianie i wysyłka do KSeF

Faktury tworzone w systemie wFirma mogą zostać automatycznie przesłane do KSeF lub mieć postać wersji roboczej w buforze. Wersje robocze faktur mogą być przesłane do klienta celem akceptacji, co wyeliminuje ewentualne korekty z powodu niezgodności. Wystawianie faktur poprzez wysłanie ich do KSeF z systemu to szybkie i wygodne rozwiązanie, a w dodatku cała sprzedaż zostanie automatycznie zaksięgowana w ewidencjach podatkowych.

Automatyczne księgowanie faktur z KSeF

Księgowy będzie mieć stały dostęp do faktur swoich klientów, które w dowolnej chwili może masowo zaimportować do systemu wFirma z platformy rządowej. W dodatku importowane faktury automatycznie dodawane są jako wersje robocze. Dzięki temu po stronie księgowego pozostaje jedynie wybór właściwego rodzaju wydatku, a pozostałe dane uzupełnione zostaną automatycznie.

System powiadomień

System powiadomień pozwala na bieżąco śledzić status faktury w KSeF, bez konieczności logowania się do platformy rządowej. Przy zleconych do wysyłki fakturach pojawiają się ikony informujące o aktualnym statusie dokumentu w KSeF. Aby sprawdzić dokładny status faktury wystarczy kliknąć w ikonę znajdującą się przy dokumencie, a w przypadku faktur przyjętych przez KSeF istnieje możliwość pobrania UPO.

Prosta integracja z KSeF

Przedsiębiorca nadaje uprawnienia w KSeF dla konkretnej osoby, np. właściciela biura rachunkowego. Dzięki temu szef biura może w prosty sposób nadawać uprawnienia swoim pracownikom w zakresie wystawiania i pobierania faktur z KSeF na koncie klienta.

Akceptacja wydatków
przez klienta

Funkcja pozwala na wysyłkę wiadomości do klienta z prośbą o weryfikację zasadności wybranych wydatków, wraz z pytaniem czego dotyczy dany dokument oraz z polem do wpisania odpowiedzi przez przedsiębiorcę. Usprawnia to znacznie przepływ informacji i przyspiesza proces księgowania, a także daje możliwość księgowemu wglądu w historię korespondencji z klientem dotyczącą dokumentów.

Historia aktywności użytkowników

System pozwala na śledzenie aktywności użytkowników (pracowników biura) w systemie KSeF. Pozwala to na weryfikację daty i godziny,
np. importu dokumentów z KSeF lub eksportu faktur ze wskazaniem na konkretnego użytkownika.
KSeF bez dodatkowych kosztów dla Ciebie i klienta Twojego biura rachunkowego

KSeF bez dodatkowych kosztów dla Ciebie i klientów Twojego biura

Wprowadzenie faktur ustrukturyzowanych wpłynie na automatyzację przepływu dokumentów między biurem rachunkowym a klientami. wFirma umożliwia udostępnienie konta klientowi biura, tym samym umożliwiając mu korzystanie z fakturowania bez dodatkowych opłat wraz z integracją z KSeF. Bez ograniczeń wysyłki i importu dokumentów. Ponadto klient biura dzięki udostępnionemu panelowi będzie miał wgląd do wyliczeń podatków i ZUS, a także dodatkowych narzędzi dla jego firmy.

Zobacz pozostałe obszary:

Księgowość z OCR

Kadry, płace i ubezpieczenia

Rozliczanie podatków i składek ZUS

Zarządzanie biurem rachunkowym

Reklama biura rachunkowego

Panel klienta

Księga handlowa online

KSeF

KSeF - najczęstsze pytania i odpowiedzi

KSeF - najczęstsze pytania i odpowiedzi

Ile kosztuje wFirma?

Bez ograniczeń, bez ukrytych kosztów, bez konieczności dokupowania

  • Księga handlowa
  • Księgowość Podatkowa
  • OCR i automaty księgowe
  • Środki trwałe i WNIP
  • Masowy generator plików i deklaracji
  • Kadry, Płace i Ubezpieczenia ZUS
  • System wyceny zadań i fakturowania
  • Panel klienta z fakturowaniem
  • Zarządzanie zadaniami księgowych
  • Promocja biura w internecie

18

netto za miesiąc
za 1 Klienta

Godne zaufania

Z systemu wFirma korzysta ponad 1000 biur rachunkowych z terenu całej Polski. Razem obsługują przeszło 30 000 przedsiębiorców.

Wyższa efektywność, niższe koszty

OCR w połączeniu z samouczącą się sztuczną inteligencją automatycznie przetwarza i wprowadza dokumenty do systemu. Praca księgowego ogranicza się do merytorycznego sprawdzania zapisów i ich akceptacji lub poprawy. Ponadto nieograniczony dostęp do systemu online, bez limitu danych i użytkowników pozwala na optymalizację kosztów i bardziej efektywną pracę.

Najczęstsze pytania:
  • Kiedy obowiązkowy KSeF?

    Ministerstwo Finansów zapowiedziało, że KSeF (Krajowy System e-Faktur) będzie obowiązkowy: od 1.07.2024 r. dla czynnych podatników VAT oraz od 1.01.2025 r. dla podatników zwolnionych podmiotowo i przedmiotowo z VAT. Już teraz dowiedz się więcej o integracji wFirma z KSeF dla biur rachunkowych tutaj.

Przetestuj wFirmę dla Biur 
Rachunkowych