Księgowość i OCR Faktur

Oprogramowanie odczytuje dane z papierowych i elektronicznych dokumentów. Zeskanowane faktury trafiają bezpośrednio do systemu ułatwiając codzienną pracę.

Kompleksowa funkcja OCR do prowadzenia księgowości

Kompleksowa funkcja OCR do prowadzenia księgowości
Oprogramowanie automatycznie księguje faktury oraz tworzy elektroniczne archiwum dokumentów zgodne z przepisami prawa podatkowego.
Kompleksowa funkcja OCR do prowadzenia księgowości

Jak działa program OCR do Faktur?

Dzięki integracji z OCR biura rachunkowe korzystające z systemu wFirma mogą skrócić procesy księgowania.

Serwis został wyposażony w samouczącą się sztuczną inteligencję, która przetwarza dane i księguje je w kontekście ustawień firmowych.

OCR pozwala na bezpośrednie przygotowanie płatności, księgowanie lub archiwizację.

Cały proces odbywa się w kilku prostych krokach:



skanujesz dokument lub robisz jego zdjęcie


wgrywasz plik do systemu wFirma


OCR automatycznie odczytuje dane z pliku


sprawdzasz wprowadzone informacje


zapisujesz i faktura jest w systemie

Jakie dokumenty można księgować za pomocą OCR?

Jakie dokumenty można księgować za pomocą OCR?
System OCR do Faktur umożliwia automatyczne księgowanie faktur zakupu, wystawionych w języku polskim w formacie PDF, PNG lub JPG. Funkcja ta nie dotyczy faktur zagranicznych (obcojęzycznych oraz walutowych), faktur korygujących oraz faktur zaliczkowych.

Faktury przesyłane drogą elektroniczną w postaci PDF posiadają jednocześnie warstwę zapisaną danych w postaci XML. Wystarczy taki plik dodać do systemu.

Program pozwala na księgowanie pojedynczych wydatków oraz masowych plików zawierających wiele faktur. Dzięki systemowi OCR pracownicy biura rachunkowego mogą w łatwy i szybki sposób wprowadzać dużą ilość dokumentów, co znacznie usprawni pracę biura.
Jakie dokumenty można księgować za pomocą OCR?

Ułatwienie pracy dla biura rachunkowego

Program do odczytywania faktur pozwala na sprawniejszą współpracę między klientem a biurem rachunkowym w kwestii dostarczania dokumentów kosztowych. Istnieje możliwość automatycznego księgowania faktur, które przedsiębiorca wprowadził do systemu dodając skan faktury zakupowej lub poprzez dysk zintegrowany z systemem (Google Drive lub Dropbox).

Po dodaniu skanów faktur przez przedsiębiorcę zostają one przejęte i zaksięgowane przez pracowników biura rachunkowego. Natomiast dodanie dokumentów do zintegrowanego z systemem dysku spowoduje automatyczne odczytanie danych i utworzenie wersji roboczych wydatków.

OCR Faktury - Dodatkowe funkcje

Kopie bezpieczeństwa tworzone lokalnie

Użytkownik w każdej chwili może wygenerować ustrukturyzowane archiwum, zawierające wszystkie pliki faktur podpięte pod zapisy księgowe.

Archiwum elektronicznych dokumentów

Wszystkie przetworzone faktury do formy elektronicznej, podczepiane są pod zapisy w księgach i rejestrach. Zgodnie z przepisami podatkowymi.

Ile kosztuje wFirma?

Bez ograniczeń, bez ukrytych kosztów, bez konieczności dokupowania

  • Księgowość Podatkowa
  • OCR i automaty księgowe
  • Środki trwałe i WNIP
  • Masowy generator plików i deklaracji
  • Wyliczanie różnic kursowych
  • Kadry, Płace i Ubezpieczenia ZUS
  • System wyceny zadań i fakturowania
  • Panel klienta z fakturowaniem
  • Zarządzanie zadaniami księgowych
  • Promocja biura w internecie

18

netto za miesiąc
za 1 Klienta

Co zyskujesz z wFirmą?

Wygodę pracy

Wszystkie dane firmowe masz w jednym miejscu, dostępne 24/7. Rozbudowane narzędzia w systemie ułatwią prowadzenie firmy.

Mobilność

Twoja firma tam, gdzie Ty. Możesz pracować na dowolnym urządzeniu posiadającym internet i w każdym miejscu.

Zgodność

Zapewniamy bezpieczeństwo informacji. System jest dostosowany do aktualnych przepisów prawa oraz spełnia wymogi RODO.

Aktualizacje

Rozwijamy serwis poprzez regularne i bezpłatne aktualizacje. Dodajemy nowe funkcje przydatne przy prowadzeniu biznesu.

Wsparcie

Korzystaj z panelu pomocy i forum użytkowników. Masz dostęp do wsparcia ekspertów księgowych, podatkowych i prawnych.

Finansowanie firmy

Platforma pozwala na stałe finansowanie sprzedaży na podstawie wystawionych faktur oraz wspieranie płatności własnych klientów.

Wsparcie, gdy tego potrzebujesz Wsparcie, gdy tego potrzebujesz

Wsparcie, gdy tego potrzebujesz

Na łamach Poradnika Przedsiębiorcy piszemy dla 4 milionów użytkowników miesięcznie

Zajrzyj do Poradnika
Zapewniamy regularne aktualizacje systemu, które odpowiadają na potrzeby naszych klientów i są zgodne z obowiązującym stanem prawnym. Gwarantujemy bezpieczeństwo korzystania z serwisu, nad którym nieustannie czuwają eksperci z zakresu prawa.
Ewa Szpytko-Waszczyszyn Dyrektor Działu Prawnego Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Ewa Szpytko-Waszczyszyn