To pełna automatyzacja procesów sprzedaży oraz obsługa klienta w jednym miejscu. Żeby sprzedawać online nie musisz utrzymywać sklepu internetowego. Integracja zapewnia automatyczną aktualizację stanów magazynowych.
Udostępniamy omnichannel sprzedażowy na platformie IdoSell z zagranicznymi kanałami (Google Shopping, eBay, Amazon) lub krajowymi (Empik, Domodi, Morele).
Skuteczne zarządzanie relacjami z klientem, automatyczne pobieranie danych kontrahentów z GUS, planowanie zadań oraz archiwum dokumentów i kontaktów.
Masz kontrolę nad stanem magazynowym. Możesz zdefiniować progi oraz automatyczne mechanizmy zamówień u dostawców.
To generowanie paragonów fiskalnych bezpośrednio z systemu, księgowanie, a następnie raportowanie zgodnie z przepisami.
Generuje i wylicza listy płac. Tworzy wszystkie niezbędne dokumenty, umowy i deklaracje. Jest zintegrowany z PUE oraz platformą e-ZUS.
Możliwość eksportu i importu dokumentów sprzedaży do zewnętrznych systemów: Symfonia, Comarch i Insert.
System pozwala zaimportować wyciągi rozliczając zaksięgowane faktury. Dodatkowo umożliwia eksport przelewów do banku przedsiębiorcy.
Na portalu Poradnik Przedsiębiorcy podpowiadamy skuteczne rozwiązania i dzielimy się wiedzą. Zespół ekspertów jest zawsze do Twojej dyspozycji.
Zajrzyj do Poradnika