CRM online

Zarządzaj sprzedażą, realizuj projekty i zadania, na ich podstawie wystawiaj faktury.

Testuj za darmo
CRM online

Zalety systemu CRM online:

Dane klientów zawsze aktualne. Automatyczne pobieranie informacji o kliencie z GUS. Weryfikacja jego rzetelności na giełdach długów. Sprawdzanie statusów w tym podatkowych na serwerach Ministerstwa F
Dzięki elektronicznemu archiwum dokumentów zmniejszysz koszty przechowywania danych. Zyskasz wygodę i przyspieszysz wyszukiwanie konkretnych dokumentów.
Automatyczne lub ręczne przypisywanie rabatów do kontrahenta, tworzenie grup cenowych oraz zasad dotyczących terminów i metod płatności. Ponadto ustawianie indywidualnych przypomnień o braku płatnośc
Wystawiaj faktury sprzedaży i proformy bezpośrednio z systemu CRM, a dane kontrahenta zostaną wczytane automatycznie. Zaprogramuj faktury za usługi cykliczne, by kolejnym razem wystawić wszystkie nara
Tworzenie projektów, zadań i sprawne nimi zarządzanie. Zakładanie zadań jednorazowych i cyklicznych. Przypisywanie ich do pracowników oraz wiązanie z konkretnymi kontrahentami. Priorytetyzowanie zada
Poznaj
więcej funkcji
CRM online

…a dodatkowo brak ograniczeń w liczbie użytkowników i w ilości miejsca w systemie!

CRM online znacząco wpływa na współpracę przedsiębiorcy ze swoimi dostawcami i odbiorcami

Wsparcie marketingowe

Dzięki narzędziom do komunikacji elektronicznej, e-mail czy SMS, system CRM to doskonałe rozwiązanie marketingowe.

Nielimitowana ilość użytkowników

Brak limitu osób korzystających z systemu znacznie ułatwi pracę w Twojej firmie.

Opcja drukowania kopert

Możliwe jest drukowanie kopert dla danego kontrahenta.

Generowanie dokumentów

Istnieje możliwość wygenerowania takich dokumentów, jak: pocztowa książka nadawcza, adres korespondencyjny kontrahenta lub wezwanie do zapłaty.

Najczęstsze pytania:

  • Czym jest program Customer Relationship Management - CRM?

    System CRM jest oprogramowaniem służącym do zarządzania relacjami z klientami. Składa się on z katalogu klientów, z danymi adresowymi osób reprezentujących danego klienta. Zawiera terminarz, listy zestawiające obroty z kontrahentem, historię płatności, udzielone rabaty i archiwum dokumentów.

    Program CRM zawiera również narzędzie do tworzenia projektów i zarządzania zadaniami, usprawniające pracę całego zespołu sprzedawców.

    Oprogramowanie CRM online jest zintegrowane z bazami przedsiębiorców CEIDG oraz GUS. Sprawdza również, czy kontrahent jest rzetelnym płatnikiem podatku VAT (biała lista), oraz czy nie jest on ujęty na listach dłużników na giełdach długów i w rejestrach dłużników.
Zapewniamy innowacyjność serwisu popartą wieloletnim doświadczeniem w branży księgowości i zarządzania biznesem.
Cały czas monitorujemy zmiany oraz trendy zachodzące w sposobie prowadzenia i rozwijania firmy.
Beata Kostrzycka Dyrektor ds. Rozwoju Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Beata Kostrzycka