Księgowość z OCR
Możliwości aplikacji

Księgowość z OCR

Wprowadzanie dokumentów do systemu z OCR

Każdy plik faktury w formacie PDF lub jej zdjęcie wprowadzony do systemu, zostanie przetworzony przez OCR. A dzięki samouczącym się schematom księgowym program zaksięguje go w wersji roboczej. Rozwiązanie znacząco przyspiesza pracę i obniża koszt obsługi klientów.

Księgowanie na podstawie automatycznych zapisów

Po zaczytaniu i wprowadzeniu zapisów, księgowy w wygodny sposób może sprawdzić poprawność zapisów i zaakceptować każdy z nich. Na podstawie decyzji osoby księgującej system uczy się poprawnie stosować schematy księgowe.

Automatyczne rozliczenia różnic kursowych i transakcji zagranicznych

Każdy, kto stracił wiele godzin w miesiącu nad wyliczeniami różnic kursowych, doceni tą funkcję. Integracja systemu z NBP oraz z bankowością elektroniczną pozwala w automatyczny sposób wyliczać różnice kursowe. Na koniec miesiąca tworzone są dowody wewnętrzne w księgach.

Otwieranie i zamykanie okresów księgowych

Funkcja otwierania i zamykania okresów księgowych uniemożliwia dokonywanie zmian przez klientów biura w zamkniętych lub księgowanych okresach. Statusami swobodnie zarządza księgowy.

Księgowanie przychodów

Poznaj funkcje przydatne dla biura rachunkowego oraz przedsiębiorcy. Korzystając z systemu Twoi klienci mogą samodzielnie wystawiać faktury z własnym logo, korzystając z oprogramowania do wystawiania faktur i innych narzędzi wspierających prowadzenie firmy w systemie. Gdy klient prowadzi sprzedaż za pomocą własnego systemu do fakturowania, sprzedaż za wybrany okres można połączyć dzięki integratorowi JPK.

Księgowanie wydatków

To zestaw zaawansowanych narzędzi i integracji poprawiających bezpieczeństwo klientów, jak i wygodę księgowych.
  • OCR i podatkowe schematy księgowe
  • automatyczne rozliczanie samochodów
  • ewidencja środków trwałych
  • weryfikacja z białą listą podatników
  • sprawdzanie statusu VAT kontrahenta
  • integracja z GUS oraz bazą VIES

Rozliczanie ulgi na złe długi i zatory płatnicze

Funkcja ta pozwala na monitorowanie wszystkich wpisów związanych z nieuregulowanymi należnościami, pozwalając w odpowiednim czasie na dokonanie korekty odliczonego wcześniej podatku VAT.
wFirma panel

OCR w ramach pakietu bez żadnych dopłat i limitów

Dzięki funkcji OCR możliwe jest przeniesienie całej dokumentacji do wersji elektronicznej i w pełni zdalna obsługa klientów. Faktury przesłane przez klienta w formie pdf lub zdjęć, system automatycznie przetwarza i zapisuje według określonego schematu podatkowego. Księgowy jedynie sprawdza poprawność danych i akceptuje.

Zobacz pozostałe obszary:

Księgowość z OCR

Kadry, płace i ubezpieczenia

Rozliczanie podatków i składek ZUS

Zarządzanie biurem rachunkowym

Reklama biura rachunkowego

Panel klienta

Księga handlowa online

KSeF

Ile kosztuje wFirma?

Bez ograniczeń, bez ukrytych kosztów, bez konieczności dokupowania

  • Księga handlowa
  • Księgowość Podatkowa
  • OCR i automaty księgowe
  • Środki trwałe i WNIP
  • Masowy generator plików i deklaracji
  • Kadry, Płace i Ubezpieczenia ZUS
  • System wyceny zadań i fakturowania
  • Panel klienta z fakturowaniem
  • Zarządzanie zadaniami księgowych
  • Promocja biura w internecie

18

netto za miesiąc
za 1 Klienta

Godne zaufania

Z systemu wFirma korzysta ponad 1000 biur rachunkowych z terenu całej Polski. Razem obsługują przeszło 30 000 przedsiębiorców.

Wyższa efektywność, niższe koszty

OCR w połączeniu z samouczącą się sztuczną inteligencją automatycznie przetwarza i wprowadza dokumenty do systemu. Praca księgowego ogranicza się do merytorycznego sprawdzania zapisów i ich akceptacji lub poprawy. Ponadto nieograniczony dostęp do systemu online, bez limitu danych i użytkowników pozwala na optymalizację kosztów i bardziej efektywną pracę.

Przetestuj wFirmę dla Biur 
Rachunkowych