· prowadzenia podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, ksiąg handlowych i rejestrów VAT;
· ewidencji ryczałtu;
· pełnej obsługi kadrowo-płacowej;
· wyprowadzania zaległości;
· rozliczania dotacji.
W ramach prowadzenia podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów lub ewidencji ryczałtu:
· dokonuję zapisów w PKPiR lub ewidencji ryczałtu;
· sporządzam plan amortyzacji środków trwałych oraz prowadzę ewidencje środków trwałych a także wartości niematerialnych i prawnych;
· ustalam wysokość miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy;
· ustalam wysokość miesięcznych składek ZUS, w ty w szczególności na ub.zdrowotne (Polski Ład);
· prowadzę ewidencje VAT;
· kontroluję dokumentację magazynową i dotyczącą kasy rejestrującej (fiskalnej);
· ustalam wysokości należnego i naliczonego podatku VAT;
· sporządzam i przekazuję do US miesięczne i roczne deklaracje podatkowe;
· sporządzam i przekazuję do US pliki JPK;
· sporządzam i przekazuję do ZUS deklaracje rozliczeniowe;
· przekazuję informacje o wysokości poszczególnych podatków, służące do sporządzenia przelewów na zobowiązania podatkowe.
W ramach obsługi kadrowo-płacowej:
· sporządzam umowy o pracę, zlecenia, dzieła - na podstawie uzyskanych informacji;
· sporządzam listy płac, rachunki do umów cywilnoprawnych;
· prowadzę dokumentację rejestracyjną pracowników i zleceniobiorców (ZUS);
· prowadzę imienne karty przychodów pracownika;
· prowadzę kartoteki pracowników wraz z niezbędną dokumentacją;
· prowadzę ewidencje urlopów pracowników, dokumentacje zwolnień od pracy (płatnych i niepłatnych);
· prowadzę ewidencje świadczeń socjalnych;
· prowadzę ewidencje świadczeń z ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego;
· sporządzam i przekazuję do ZUS dokumentacje obrachunkowe do list płac (deklaracje na potrzeby ZUS);
· sporządzam i przekazuję do US zeznania roczne pracowników PIT-11, PIT-4R, PIT-8AR;
· sporządzam roczne informacje o składkach ZUS dla pracowników;
· sporządzam zaświadczenia o wynagrodzeniu i zatrudnieniu dla pracowników (na żądanie);
· przekazuję informacje służące do sporządzenia przelewów na zobowiązania podatkowe, ZUS, wynagrodzenia pracowników.
Zakres świadczonych przeze mnie usług zawsze dostosowywany jest do potrzeb Klienta.
Ceny (już od 50,00 zł netto) uzależnione są od specyfiki prowadzonej działalności, rodzaju koniecznych ewidencji, liczby (i rodzaju umów) zatrudnionych osób, ilości dokumentów. Ostateczna kwota zawsze ustalana jest indywidualnie.
Oferuję możliwość dojazdu do Klienta po odbiór dokumentów.
Posiadam polisę OC.
ESCRIBIR Małgorzata Wilczyńska
podatnik zwolniony z VAT:
- od 1 do 10 dokumentów miesięcznie: od 200 zł netto
- od 11 do 20 dokumentów miesięcznie: od 250 zł netto
- od 21 do 30 dokumentów miesięcznie: od 300 zł netto
- od 31 od 50 dokumentów miesięcznie: od 350 zł netto
- od 51 od 100 dokumentów miesięcznie: od 500 zł netto
- powyżej 100 dokumentów miesięcznie uzgodnienia indywidualne
płatnik VAT:
- od 1 do 10 dokumentów miesięcznie: od 250 zł netto
- od 11 do 20 dokumentów miesięcznie: od 300 zł netto
- od 21 do 30 dokumentów miesięcznie: od 350 zł netto
- od 31 od 50 dokumentów miesięcznie: od 400 zł netto
- od 51 od 100 dokumentów miesięcznie: od 550 zł netto
- powyżej 100 dokumentów miesięcznie uzgodnienia indywidualne
- od 100 zł netto
- od 50 zł netto
Wycena ustalana wyłącznie indywidualnie.
- opłata miesięczna przy obsłudze przedsiębiorcy/ wspólnika- od 30 zł/os. netto
- opłata miesięczna przy obsłudze od 1 do 5 osób:
- powyżej 5 osób miesięcznie uzgodnienia indywidualne.
Powyższe ceny obejmują kompleksową obsługę opisaną w osobnej informacji o zakresie usług.
Ceny uzależnione są od specyfiki prowadzonej działalności, rodzaju ewidencji (rejestry VAT, magazyn, kasa fiskalna), liczby (i rodzaju umów) zatrudnionych osób, ilości dokumentów.
W przypadku konieczności uporządkowania dokumentacji księgowej i/ lub płacowej, zaprowadzenia lub skorygowania ewidencji, wyprowadzenia zaległości w ZUS i US- opłata w wysokości kwot wymienionych w cennikach powyżej, minus rabat 25% za każdy pełny rok kalendarzowy.
Zaległości kadrowe w zakresie prowadzenia akt osobowych- opłata w wysokości 100 zł netto za każdą założoną „teczkę". W przypadku dokumentacji istniejącej, lecz niekompletnej lub wymagającej sprawdzenia i/ lub uzupełnienia, opłata ustalana jest po wstępnej ocenie.
Niniejsza oferta jest informacją handlową i nie może być uznawana za ofertę w rozumieniu art. 66 ust. 1 Kodeksu Cywilnego.
Masz dostęp do danych swojej firmy 24/7 z dowolnego miejsca i na każdym urządzeniu z dostępem do internetu.
Zaawansowany system do wystawiania faktur, CRM do poprawienia relacji z klientami, zarządzanie projektami i zadaniami w firmie.
Poza wsparciem biura rachunkowego, system udostępnia kontakt z systemem porad online świadczonych przez ekspertów prawa gospodarczego.
Ponad 1000 biur rachunkowych korzysta z naszego oprogramowania, świadcząc usługi księgowe dla ponad 30 tysięcy klientów.
Nowoczesne biuro rachunkowe zajmujące się obsługą księgową działalności gospodarczych. Specjalna oferta dla klientów z branży IT oraz pokrewnych.
Jesteśmy obecni na rynku od 1993 roku. Prowadzi nas motto: „Twój sukces jest naszych celem”
Na łamach Poradnika Przedsiębiorcy piszemy dla 3 milionów użytkowników miesięcznie - księgowych, przedsiębiorców, właścicieli biur rachunkowych.
Zajrzyj do Poradnika