CRM

Stworzyliśmy narzędzie, które zarządza relacjami z kontrahentami. Poznaj jego najważniejsze funkcje.

Wypróbuj za darmo
Integracje Księgowość online
Dane klientów z bazy GUS

Dane klientów z bazy GUS

Użytkownik nie musi ręcznie wprowadzać każdej informacji dotyczącej jego kontrahentów - wFirma.pl pozwala automatycznie zaciągnąć dane klienta na podstawie wprowadzonego numeru NIP.

Dane firmy zostaną uzupełnione na podstawie informacji znajdujących się w bazie Głównego Urzędu Statystycznego (GUS). System umożliwia ich zapisanie do katalogu kontrahentów, a co za tym idzie, ponowne wykorzystanie w przyszłości. Import danych to duża oszczędność czasu - a jak wiadomo - czas to pieniądz!

Rozbudowany terminarz

Rozbudowany terminarz

System udostępnia użytkownikom opcję terminarza, który jest narzędziem niezbędnym przy prowadzeniu własnej działalności gospodarczej.

Jedną z dostępnych funkcji jest przypominanie o terminach płatności zobowiązań, wpływu należności od kontrahentów, ale również o dacie płatności podatków oraz ubezpieczeń. Do terminarza można wprowadzać również inne indywidualne informacje, np. daty spotkań z kontrahentami i inwestorami, delegacji, szkoleń. Dzięki temu Użytkownik nie zapomni o ważnych dla niego wydarzeniach.

Systematyka pracy grupowej

Systematyka pracy grupowej

W ramach jednego pakietu dostęp do systemu może mieć aż kilka osób. Właściciel - jako główny administrator określa pozostałym użytkownikom zakres uprawnień.

Atutem jest możliwość swobodnego wybrania modułów, do których dany użytkownik będzie miał dostęp, np. pracownik magazynu - do modułu magazynowego, a pracownik biurowy - do fakturowania.

Ponadto właściciel ma prawo przypisać użytkowników do wyznaczonych im zadań i projektów, co usprawni proces zarządzania firmą, jak również wpłynie na jej optymalne funkcjonowanie.

Zadania, notatki, zdarzenia

Zadania, notatki, zdarzenia

Z wFirma.pl przedsiębiorca może tworzyć dowolną ilość zadań, które może przypisywać do pracowników oraz kontrahentów. Wszystkie informacje zostaną zebrane w jednym miejscu.

Ustalenie zadań dla pracowników ma na celu usprawnienie działania w firmie. Zamiast przekazywać informacje ustnie bądź przez e-mail można tworzyć w systemie listy spraw do wykonania. System umożliwia efektywne zarządzanie całymi projektami, poprzez wyznaczanie kolejności zadań, priorytetów oraz określenie terminu wykonania. Dodatkowo, do zadań można wprowadzać notatki, a także załączać pliki.

Historia o kliencie w jednym miejscu

Historia o kliencie w jednym miejscu

System wFirma.pl umożliwia zbudowanie kompletnej bazy klientów, z wszystkimi niezbędnymi informacjami.

Wizytowniki odchodzą w zapomnienie. Program umożliwia wprowadzenie kompletu informacji związanej z klientem. Kontakty (numery telefonów, skype, adres e-mail, gadu-gadu), umowy i związane z nimi ustalenia oraz adnotacje dotyczące danego kontrahenta mogą znaleźć się w jednym miejscu. Nie ma potrzeby prowadzenia dodatkowych notatników. Terminy spotkań, warunki dostaw i wiele innych informacji będą zawsze pod ręką.

Dokumenty transakcji pod klientem

Dokumenty transakcji pod klientem

Jedną z dostępnych funkcji systemu jest przechowywanie wszystkich dokumentów, związanych z danym kontrahentem, w jednym miejscu.

W karcie klienta Użytkownik ma dostęp do wszystkich powiązanych dokumentów sprzedażowych oraz zakupowych. Szybko można więc sprawdzić historię transakcji, a w razie wykrycia nieprawidłowości w płatnościach, wygenerować już z tego miejsca wezwanie do zapłaty. W szczegółowych informacjach o danym kliencie znajdują się również powiązane z nim dokumenty magazynowe oraz analiza przychodów lub kosztów, jakie kontrahent generuje.

Programowanie cykliczności kontaktów

Programowanie cykliczności kontaktów

Jedną z bardziej przydatnych funkcji dostępnych w module CRM jest możliwość programowania cykliczności kontaktów.

Opcja ta służy nie tylko lepszej organizacji pracy przedsiębiorcy, ale również pozwala zaplanować budowanie długofalowych kontaktów z klientami firmy. Wszystkie wprowadzone informacje w tym zakresie będą widoczne w terminarzu głównym. Dzięki temu Użytkownik z pewnością nie zapomni o zadaniach, które są powtarzalne, jak comiesięczne ustalenie z kontrahentem aktualnych cen zakupu towarów.

Współtworzymy Poradnik Przedsiębiorcy

Setki wartościowych artykułów, porady rynkowych ekspertów - wszystko w jednym miejscu.

JPK to ustandaryzowany plik, w którym przedsiębiorca przekazuje informacje podatkowe urzędowi skarbowemu. Wysyłka JPK_VAT musi odbywać się elektronicznie zaszyfrowanym kanałem. Jak wysyłać JPK, by było to bezpieczne i zgodne z obowiązującymi normami?

Czytaj dalej

Od stycznia 2018 roku każda firma będąca czynnym podatnikiem VAT musi wysyłać JPK. Wysyłka JPK może odbywać się wyłącznie w postaci elektronicznej i wymaga podpisu. Czy Ministerstwo Finansów udostępni małym firmom podpisywanie JPK przychodem?

Czytaj dalej

Konstytucja Biznesu to pakiet zmian w przepisach dotyczących przedsiębiorców. Wprowadza m.in. pojęcie prowadzenia działalności nierejestrowanej - firma na próbę, ulgę na start czyli zwolnienie przez 6 mcy ze składek ZUS oraz inne zmiany. Poznaj szczegóły!

Czytaj dalej

Zobacz pozostałe funkcje wFirma.pl