Informujemy, że dnia 7 kwietnia od godz. 5:00 do godz. 10:00 nastąpi aktualizacja systemu:
Aktualizacja związana jest z wdrożeniem nowych funkcji systemowych:
Rozbudowa wystawiania faktur VAT RR o faktury korygujące
Zestawienie z historią zmian powodujących nieaktualność zeznań rocznych PIT
Wdrażamy pomysły naszych użytkowników:
Dodanie możliwości eksportu do Excela w zakładce BANK i KASA
Rozbudowa modułu Rozrachunki o:
nowe opcje w filtrze RODZAJ: Wydatki Płatnik - Kontrahent oraz Wydatki Płatnik - Pracownik
możliwość połączenia rozliczenia zobowiązań oraz należności w PLN w formie kompensaty
Umożliwienie usunięcia powiązania płatności z dokumentem kasowym,
Nowość! Aby ułatwić Państwu pracę w module pełnej księgowości, przygotowaliśmy broszurę dotyczącą schematów księgowych, którą można pobrać z artykułu: Schematy księgowe - gdzie się znajdują i jak je modyfikować?
Funkcja zamykania list płac
Możliwość określania okresów obowiązywania stawki wypadkowej
Dodanie opcji importu pracowników z innych systemów w pakiecie pełnej księgowości
Aktualizacja generowania skierowania na badania o możliwość uzupełniania czynników i ich zapamiętywania
Nowe wzory:
wniosku o zgłoszenie do ubezpieczenia członka rodziny w paczce dokumentów dla umów cywilnoprawnych
wniosku o pracę zdalną
zbiorcze oświadczenie pracownika o zapoznaniu się z przepisami zakładowymi
Zoptymalizowane generowania formularzy ZUS RUD
Notatka w kwestionariuszu osobowym online
Rozbudowa informacji UPO o dodatkowe informacje dotyczące kodu ubezpieczenia
Wdrażamy pomysły naszych użytkowników:
Aktualizacja kodów tytułów ubezpieczeń o stypendystów sportowych 07 10, 07 20
Kwalifikacje pracowników - dodanie terminów i informacji o szczególnych uprawnieniach pracowników
Możliwość edycji numeru listy płac
Nowa kolumna z datą przystąpienia bądź rezygnacji z PPK
Aktualizacja kodów ZUS ZWUA - dodany został kod 700 obowiązujący przy zawieszeniu działalności
Możliwość wprowadzenia umów przed rozpoczęciem działalności
Opcja utworzenia szablonu wiadomości w kwestionariuszu online