Ewidencja czasu pracy musi być prowadzona przez każdego przedsiębiorcę, który zatrudnia pracowników. Jakie elementy powinna zawierać ewidencja oraz jakie są konsekwencje jej braku? Dowiedz się czytając nasz artykuł!
Zapewniamy innowacyjność serwisu popartą wieloletnim doświadczeniem w branży księgowości i zarządzania biznesem. Cały czas monitorujemy zmiany oraz trendy zachodzące w sposobie prowadzenia i rozwijania firmy.
Beata KostrzyckaDyrektor ds. Rozwoju
Używamy plików cookies na naszej stronie internetowej.
Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej,
bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy identyfikatory plików cookies w celach marketingowych,
w tym wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji,
a także celach analitycznych i statystycznych przez Web Innovative Software Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (Administrator),
a także na zapisywanie i przechowywanie plików cookies na Twoim urządzeniu.
Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.