Efektywne i konkretne ogłoszenia o pracę to klucz do szybkiego znalezienia specjalisty w swojej dziedzinie, który może podjąć się proponowanego stanowiska pracy. Czy wiesz, że system wFirma oferuje możliwość dodawania darmowych ogłoszeń o pracę oraz przeprowadzania rekrutacji?
Jeszcze kilka lat temu pracowników szukało się w różnych mediach, od kilku lat to Internet dominuje i głównie tam pracodawcy szukają kandydatów do pracy. Nie jest to jednak takie łatwe, szczególnie w dobie, gdzie mamy do czynienia z rynkiem pracownika. Warto mieć zatem narzędzie, które wspiera w poszukiwaniach pracowników do naszej organizacji.
Program kadrowo-płacowy może zastąpić inne aplikacje. System wFirma poza licznymi udogodnieniami, proponuje dodatkowe funkcje ułatwiające rekrutacje pracowników.
Funkcja Rekrutacje i ogłoszenia o pracę dostępna w pakiecie Kadry i Płace to:
Użytkownicy korzystający z pakietu Kadry i Płace w systemie wFirma mogą korzystać z funkcji darmowego publikowania ogłoszeń o pracę oraz przeglądania otrzymanych od kandydatów dokumentów aplikacyjnych. Sekcja przeznaczona do prowadzenia procesu rekrutacyjnego znajduje się w module KADRY » REKRUTACJA.
Ogłoszenia o pracę wystawione z poziomu tej zakładki będą publikowane na portalu Poradnik Pracownika w dedykowanej zakładce Ogłoszenia o pracę.
Poszukując nowego pracownika warto korzystać z każdej możliwości aplikowania na ciekawe oferty. Nowy dział z ogłoszeniami o pracę na portalu Poradnik Pracownika daje duże szanse na znalezienie wymarzonego kandydata.
Dowiedz się więcej na naszej tutaj.