Razem ze społecznością księgowych pracujących na naszym oprogramowaniu, na dedykowanej grupie wFirma dla Biur rachunkowych - rozwój systemu wypracowujemy nowe rozwiązania. Wsłuchujemy się w zapotrzebowanie na nowe funkcji i usprawnienia.
Miło nam poinformować, że na podstawie Państwa zgłoszeń prowadzimy obecnie prace projektowe związane z wdrożeniem takich usprawnień jak:
Funkcja zgłaszania przez klienta kompletu dokumentów - na stronie głównej klient będzie mieć dostępny dodatkowy moduł do zgłaszania, że dostarczył komplet dokumentów za wybrany miesiąc.
Po potwierdzeniu doręczania kompletu dokumentów po stronie biura rachunkowego zmieni się automatycznie status księgowy miesiąca na nową wartość “Do księgowania”. Co ważne - status miesiąca zostanie dostosowany do wyników wyliczeń prezentowanych za ten sam miesiąc.
Zarządzanie statusami księgowymi - można je będzie zmienić ręcznie z poziomu listy firm. Od tej pory nie będzie konieczne przechodzenie do sekcji Ustawienia na kontach poszczególnych klientów.
Aktualizacja systemu z wdrożeniem Państwa pomysłów planowana jest na 2 października 2022 r. Zachęcamy do dalszych dyskusji na temat funkcji, jakie mogą usprawnić Państwa codzienną pracę.