informujemy, że dnia 16 listopada od godz. 6:00 do godz. 10:00 nastąpi aktualizacja systemu:
Aktualizacja związana jest z wdrożeniem nowych funkcji systemowych:
Możliwość wykazania ulgi za złe długi w zakresie wydatków w rejestrze VAT zakupu, w sytuacji gdy wydatek był zaksięgowany poza systemem
Wdrażamy pomysły naszych użytkowników:
VAT OSS - dodanie nowego typu sprzedaży “INNY - Pozostałe usługi objęte VAT OSS (np. usługi na nieruchomości)”
Zapoznaj się z odpowiedziami na najczęstsze pytania o KSeF w systemie wFirma
Ujednolicenie całej komunikacji z klientami w ramach integracji z systemem 5ways.pl Dzięki integracji komunikacja i obsługa klientów w biurach rachunkowych stanie się wygodniejsza, lepiej zorganizowana, z bezpiecznym archiwum.
W ramach wFirmy wprowadzamy:
Po przejściu do 5 ways… biuro rachunkowe zyskuje dostęp do dodatkowych narzędzi:
formularzy ofertowych (z ankietą), z możliwością zastosowania ich na własnej stronie lub w formie pozwalającej na udostępnianie wszystkimi kanałami online
systemu obsługi spraw z delegowaniem i akceptowaniem ich poprawności w ramach zespołu
systemu zbierania zapytań o inne jednorazowe usługi (przykład: przygotowanie dokumentacji do banku, cashflow) z wyceną takich usług i przyjmowanie z góry zaliczek lub całości zapłaty dzięki integracji z systemami płatności elektronicznych
integracji z Autopay, która wspiera sprzedaż usług online
integracji z wFirma dotyczącej automatycznego wystawiania faktur w ramach pobranych płatności
ankiet ułatwiających obsługę klientów (przykłady: zapytania dotyczące rozliczeń rocznych, zmiany formy opodatkowania)
Aktualnie kończymy pracę na szeregiem kolejnych funkcji i wszystkie wymienione poniżej z pewnością zostaną wprowadzone jeszcze w tym roku:
Zapraszamy do grupy rozwoju systemu 5ways.pl na FB