Rekrutacja i zatrudnienie potencjalnego pracownika wiąże się z masą dokumentów i formalności, o które musi zadbać pracodawca. Począwszy od ustalenia wynagrodzenia, rodzaju umowy i zebrania wszystkich niezbędnych danych, po dokumenty szkoleniowe i kwestionariusz osobowy. O czym należy pamiętać podczas zatrudniania pracownika? Jaka dokumentacja pracownicza jest niezbędna w procesie rekrutacji?
Jako partner technologiczny Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, mieliśmy przyjemność uczestniczyć w przygotowaniu kolejnej odsłony Poradnika Praktycznego SKwP.
Poradnik praktyczny SKwP to kompleksowe kompendium wiedzy, które na bieżąco śledzi aktualne przepisy i procedury, aby przedstawić i objaśnić je w jak najbardziej przystępnej dla czytelnika formie.
Inną formą wsparcia są również szkolenia dla biur rachunkowych, nad którymi każdorazowo pracują eksperci z różnych dziedzin.
Tym razem i my mieliśmy okazję dołożyć cegiełkę do tej przepełnionej wiedzą publikacji. W listopadowej odsłonie poradnika Agnieszka Walczyńska - ekspert do spraw działu kadr i płac wFirma stworzyła wideoszkolenie kolejno omawiające wszystkie niezbędne dokumenty związane z ubieganiem się o pracę i zatrudnieniem. Dzięki temu, a także zebranym w poradniku informacjom - cała niezbędna dokumentacja będzie zawsze pod ręką!
W tym numerze znalazły się również praktyczne wzory umów i procedur uszyte na miarę biur rachunkowych.
Aby pobrać specjalnie przygotowany materiał wystarczy zalogować się do panelu dla członków SKwP. Sprawdź tutaj!
A jeśli jesteście ciekawi kolejnych odsłon poradnika, zachęcamy do obserwowania Stowarzyszenia Księgowych w Polsce na Facebooku.