W odpowiedzi na Państwa sugestie, w ramach nadchodzącej aktualizacji, rozbudowaliśmy system wFirma.pl o nową funkcję. Od tej pory mają Państwo możliwość integracji programu księgowego z systemem OCR - Scanye, służącym do automatycznego odczytywania danych na fakturach i prowadzenia elektronicznego archiwum dokumentów.
Komfort Państwa pracy jest dla nas najważniejszy, dlatego zadbaliśmy o to, by nowa funkcja ułatwiała codzienne korzystanie z systemu. Dzięki funkcji OCR:
wprowadzenie dokumentów zajmie mniej czasu,
zmniejszy się liczba błędów wygenerowanych przy ręcznym wprowadzaniu danych.
Wraz z aktualizacją umożliwiliśmy także integrację systemu z dyskami zewnętrznymi Dropbox oraz Google Drive. Zapisane na dysku zewnętrznym faktury (zeskanowane lub otrzymane mailem) będzie można w szybki sposób załączyć do systemu wFirma.pl i zaksięgować.
Więcej informacji na temat funkcji OCR przeczytają Państwo w artykule “Program do odczytywania faktur w chmurze”.